Ik heb nog nooit…

Deze leende ik hier, waarvoor dank.

Ik heb nog nooit

  • geskydived: absoluut niet. Het idee alleen al. Ik ben al geen fan van rollercoasters, laat staan zoiets. Not gonna happen.
  • mijn haar geverfd: Nog nooit gedaan. Zelfs geen kleurshampootje. Kan nog komen natuurlijk. Het schrikt me een beetje af wel.
  • gedoken: brrr, nee danku! Vind ik een beetje akelig. Ik sta graag met mijn voeten op de grond.
  • een cruise gemaakt: veel te vervuilend, lijkt me enorm saai en ik word zeeziek.
  • in een limo gezeten: waarom? Is toch maar een heel grote auto, toch?
  • karaoke gezongen: zal ook niet gebeuren. Ik vind zingen in publiek veel te gênant. Ik zie er ook absoluut de fun niet van in. Een geweldig repertoire hebben die toestanden ook doorgaans niet. Denk ik.
  • iets gebroken: gelukkig nog niet. Wel al wat hechtingen gehad, dat wel.
  • een beugel gehad: vroeger was dat precies niet zo hard in de mode als nu haha.
  • sushi gegeten: spreekt me om de een of andere reden totaal niet aan.
  • een tv-debuut gemaakt: toch niet dat ik weet. Of toch, ik denk dat ze ooit eens op het werk mijn rug in beeld hebben gebracht. Maar dat telt niet zeker?

Ik heb ooit

  • gespijbeld: nooit in het middelbaar en aan het unief ook zelden maar wellicht wel hier en daar een keertje. Maar meestal ging ik wel naar de les en na een all-nighter lag ik dan al eens te slapen in de les. Vooral als de les doorging in een bioscoopzaal om 8 uur ’s morgens op vrijdag…
  • een massage gekregen: wie niet? Of moet het van een professional zijn. Dan niet.
  • een kind gebaard: twee zelfs.
  • gezwommen in een zee: en in de oceaan. Wel al lang geleden want ik ga eigenlijk totaal niet graag naar zee.
  • een concert bijgewoond: Natuurlijk. Veel en graag.
  • gevlogen: ik ben klimaatbewust maar vliegen doe ik wel ja. Ik ben de tel al verloren. Niet dat ik 5 keer per jaar vlieg ofzo, maar wel al sinds ik kleuter ben dus het telt wel op.
  • gekampeerd: 1 keer op een festival. Ik zal kort zijn. Never again.
  • buiten de EU gereisd: enkele keren, vooral naar de USA en Canada. Heel graag.
  • iets laten piercen: iets van een 7 gaatjes in mijn oren en ooit een navelpiercing gehad maar dat was geen succes, het ding ontstak altijd.
  • een tattoo laten zetten: twee zelfs. Wie weet komen er ooit nog bij. Het is echt waar wat ze zeggen, het is verslavend.
  • paard gereden: jarenlang en ook een tijdke een eigen paard gehad. En leuke trektochten gedaan. De max.
  • in een ambulance gelegen: Helaas wel. In Las Vegas dan nog. Had overigens niks met alcohol en andere zonden te maken, maar alles met de Dochter en mijn prille zwangerschap. We zijn toen serieus de stuipen op het lijf gejaagd. Maar alles is gelukkig goed gekomen en dat is al wat telt. De ambulancerit was overigens niet strikt nodig, Amerikanen slaan snel in paniek zo blijkt.
  • geziplined: telt zo’n avonturenpark voor kindjes mee? Dan wel.

Een gedachte over “Ik heb nog nooit…

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.