Tournée Minérale

Yes, we zijn al bijna met 25.000 die meedoen aan Tournée Minérale. Een aantal trouwens de stoutste verwachtingen van initiatiefnemers De DrugLijn en Stichting Tegen Kanker overtreft.

Het doel is simpel, in februari eens geen alcohol drinken. Piece of cake, toch? En waarom? Redenen te over zou ik zeggen. Een tijdje zonder alcohol leven zorgt voor een mooiere huid, een betere slaap, meer energie, minder calorieën, minder uitgaven, betere sportieve prestaties, geen lastige katers, noem maar op.

Zoals gezegd hebben zich al bijna 25.000 mensen geregistreerd op de website. Maar jij kan daar zéker nog bij. Hoe meer mensen de uitdaging aangaan, hoe leuker het wordt, toch! 

 

2 gedachten over “Tournée Minérale

  1. Leuk initiatief! Ik hoop dat er veel mensen gaan meedoen. Ik zelf doe niet mee want ik drink zelden alcohol. De enige keren dat ik alcohol drink, is als ik weg ga. Maar dan liefst niet meer dan twee glazen want anders heb ik een kater.

    Like

  2. Oh maar dan zou je net wél moeten meedoen. Ten eerste omdat het voor jou amper een inspanning is, die paar glazen mis je niet. Maar op die manier kan je misschien wel andere vrienden mee over de streep trekken en de campagne mee uitdragen! Ik doe ook mee alhoewel ik misschien 2 glazen drink op een maand. Maar elke persoon die zich registreert helpt gewoon om een krachtig signaal te geven naar de overheid bv.

    Like

Reacties zijn gesloten.