Straks naar Brandon Flowers

Het is alweer eeuwen geleden maar vanavond mag ik nog eens buiten komen. Ik heb de arm van de wederhelft zo’n 5 keer onzacht moeten omwringen maar het is gelukt; we gaan vanavond naar Brandon Flowers in AB.

Brandon who? Wel ja, de frontman van de fantastische The Killers die nu zijn tweede soloplaat heeft geworpen. Lees er de ernstige pers op na en je hoort termen als “phony”, “bombastisch”, of volgens Pitchfork “Flowers gives off charm and stupidity in the same breath and it is as comforting as it is disposable. It’s the mark of a pretty good pop star”.

Enfin. Wij gaan. Ik kijk er enorm naar uit en ervoor gaan we samen eten. Eten. Proeven wat je eet. Een woordje kunnen spreken tegen elkaar. Geen dochter die met haar vingertjes in mijn aardappels boort en geen zoon die zijn fruitsap omver zwiert. Rust.

Oh ja. De Russische en Oekraïense fans zitten blijkbaar al enkele uren voor de deur van de AB klaar. Dat stemt me wel lichtjes ongerust 😉