Wilde plannen in de herfstzon (als die haar kop eens wil laten zien)

Waar is de zomer naartoe? De herfst lijkt al met één voet binnen te staan. Zo kil soms, zo grijs! Gelukkig heb ik de tijd niet om er al te triest om te zijn, want het leven raast verder aan 300km/u. Op het werk is het verschrikkelijk hektisch en dat zal nog wel een paar maanden zo blijven dankzij zieke collega en collega die zijn ontslag heeft gegeven waardoor nu een nieuwe collega ingewerkt moet worden en dit aangevuld met mijn project dat in een beslissende fase komt en een opleiding voor nieuwe vrijwilligers waar ik woensdag voor het eerst een ganse avond les ga geven!

Maar ook thuis is het druk. Morgen staat propvol gepland met supermarkt, poetsvrouw, ikea en vrienden die op bezoek komen, zondag zoals vaak familiebezoek. Volgend weekend een trouwfeest aan de andere kant van België. Twee weken daarna nog eentje.

Maar we dromen ook van dingen in de toekomst. Zo is er de laatste dagen een heus reisplan ontpopt, we willen mét Zoon de Westkust van de VS verkennen, een reis die al enkele jaren als nr 1 op mijn verlanglijstje staat. Ik ben dus momenteel druk bezig -tussen al het andere door- met een mogelijke reisroute te bekijken.

En over een half jaar moeten we een kleuterschooltje kiezen, dus in de komende maanden willen we eens op bezoek gaan bij de twee scholen die momenteel onze voorkeur hebben, een leefschool en een feinetschool. De mastodont uniformschool om de hoek zou ik liever vermijden. Maar eerst ons eens beter informeren over die methodes en eens ter plaatse gaan kijken, dus.

Ik ben ook al aan het denken aan Zoon zijn eerste verjaardagsfeest. Ik wil meter en peter, grootouders en mijn broer en zijn gezin vragen en dat komt dan op 19 man. Ik denk dat dat ongeveer drie keer zo veel is als er plaats is voor mensen om comfortabel te zitten in ons huis, dus dat worden dan misschien ineens twee feestjes. En een leger cupcakes 🙂