Operatie ok

Weer even thuis, tot gisterenavond bij mijn ouders gekampeerd, elke namiddags in het ziekenhuis gezeten.
Goed nieuws, de operatie is goed verlopen, de dokters zijn tevreden. Nu het herstel, de emotionele kant van de zaak,… Afhankelijk van allerlei verdere onderzoeken zal het vervolg van de behandeling bepaald worden (chemo of niet). Maar so far, so good!

Toen ik enkele uren na de operatie toekwam, zag ze er niet zo goed uit, zo wit als haar lakens, de hele dag slapen,… Toch had ik de indruk dat ze blij was met het gezelschap van mijn pa, ook al werd er weinig gesproken.
Vrijdag was ze al een stuk beter, en gisteren hebben we zelfs al even op een bankje op de binnenkoer van het ziekenhuis gezeten. ’t Is een taaie hoor, mijn mammie…

Wou even iedereen bedanken, mijn vrienden voor de bemoedigende telefoontjes en smsjes, jullie hier voor de lieve reacties, zoiets geeft een mens toch een beetje steun, tnx…

8 gedachten over “Operatie ok

  1. zoals je schreef het eerste gedeelte is goed verlopen, nu duimen dat je mama geen chemo nodig heeft, nog veel sterkte liefs viv

    Like

  2. en inderdaad blijven geloven in het positieve zoals Iris hier al zei, al zal dat waarschijnlijk niet altijd even makkelijk zijn…

    Like

  3. Ik leef met je mee.. en probeer me het gevoel voor te stellen dat er met mijn mama iets zou mis zijn. Het overkwam jou en haar en gelukkig is een eerste gunstige stap gezet. Ik wens haar veel vechtlust toe en jou dat je voldoende sterk bent om haar tot steun te zijn.. Al mag je best ook jouw emoties tonen batuurlijk, maar dan is er ongetwijfeld jouw toekomstige die je rots zal zijn.

    Met heel mijn hart: het komt vast goed! Dat moet!

    Like

  4. ’n Tijdje geleden met dezelfde angsten gezeten wat mijn eigen moeder betreft. Dat bleek achteraf goedaardig. Ik duim heel hard voor een even goeie afloop en dat de nabehandeling mag meevallen.

    Big hug!

    Like

Reacties zijn gesloten.