no spiderwoman!

Vanochtend om 5u wakker geworden toen de wekker niet enkel teerbeminde maar ook mij brutaal uit dromenland wegsleepte. Om 7u ging de wekker dan een tweede keer, deze keer wel voor mij. 7u is vroeg voor mij!!! Normaal ga ik op een veel later uur naar het werk, relax, rustig, terwijl het vandaag echt een heldentocht was door propvol openbaar vervoer en gehaaste mensenzeeën… Brrrr!
 
Een rustig maar geslaagd weekend gehad. Zaterdag de tweede keer een huisje gaan bekijken dat binnenkort openbaar wordt verkocht. Ik was al meteen verkocht van de eerste keer, teerbeminde weet het zo nog niet…
Ik had net als de eerste keer een rustig bezoekuur verwacht, niks bleek minder waar, een heuse overrompeling was het, met meer mensen dan de kleine kamertjes en het krappe halletje konden herbergen. Walen, Nederlanders, koppels met kinderen, jongens alleen, een oude man, het leek wel of de halve stad daar was en iedereen ‘mijn’ (in gedachten dan toch) lief schattig charmant huisje wil kopen! Reden genoeg voor mij om op slag een aanval van ‘depressie’ te krijgen!
Dinsdag gaan we nog een huis bekijken dat blijkbaar super in trek is, want alles van bezoekmomenten van donderdag tot dan zat al propvol. Zucht.
Donderdag staat er dan een appartement op het menu.
Zonder twijfel to be continued…
 
Is het jullie ook al opgevallen? Het is volop spinnentijd! Ik heb gisteren op een dag al meer (in mijn beleving) reusachtige exemplaren gezien dan normaal op 5 jaar tijd ofzo. Brrrr! Ik heb een kleine spinnenfobie, echte monsters vind ik het… Hoe gek ik ook ben van de meeste andere beesten, spinnen moeten uit mijn buurt blijven!

Een gedachte over “no spiderwoman!

Reacties zijn gesloten.